Ondernemers

De volgende ondernemers aangesloten bij Stichting ELSA :

AMECO leren & werken

In 2010 is Toon Beerens met AMECO begonnen. Sindsdien hebben tientallen jongvolwassenen met afstand tot de arbeidsmarkt bij hem een werk/leertraject gevolgd. Zijn hart ligt bij het werken in de natuur. Hij is de drijvende kracht achter het Moespark Molenvliet en coördineert de zorg voor Stichting ELSA.

Distilleerderij Keuris

Op De Elsa Hoeve is nu een professionele verwerkingsruimte gebouwd om fruit voor te bewerken voor Distilleerderij Keuris (van John Keuris). Daarvan worden onder andere natuurzuivere appel en peren cider, appelwijn en Eau de Vie gemaakt. Na een seizoen praktijkervaring kunnen deelnemers het certificaat Sap- en Cidermaker behalen.

Doen Plus Leren

Els Keuris is deels verantwoordelijk voor de begeleiding. Met 30 jaar ervaring in de (LVB) zorg is zij haar eigen bedrijf DoenPlusLeren gestart. Els geeft workshops, trainingen, coaching en teambuildingsessies voor medewerkers in de zorg en werkvloer-trainingen sociale vaardigheden voor mensen met een verstandelijke beperking.