Aanbod

Wij zeggen, ‘elk leven is anders.’ Onze passie en onze kracht is het bieden van echt maatwerk. Dat kan alleen als wij jou eerst leren kennen. Na een persoonlijk gesprek over jouw wensen en leerdoelen stellen wij samen een plan op. In grote lijnen ziet die er zo uit :

• Voor mensen met een chronische arbeidsbeperking bieden wij activiteiten gericht op beweging en beleving. Het is onze ervaring dat daarvoor de middagen het meest geschikt zijn. Wij zien jou graag minimaal 2 keer per week.
  • Kies je voor een meer ontwikkelingsgericht traject, dan begin je met 12 weken beschermd werk. Je werkt 2-4 dagen per week samen met een begeleider aan leerdoelen als structuur, afspraken, sociale vaardigheden en communicatie. Dit traject kan maximaal 3 keer worden verlengd, dan stroom je door naar een vaste werk/leerplek.

De mogelijkheid is dan dat je binnen een jaar grotendeels zelfstandig aan het werk bent in een van onze werkgebieden.

Onze werktijden zijn van 8:45 uur tot 16:00 uur. Elke dag beginnen en eindigen wij met een overleg. Voor alle trajecten bespreken wij elke 3 maanden de voortgang. Ons streven is het om deelnemers na maximaal 2 jaar te helpen uitstromen naar ander werk.

ELSA biedt op dit moment verschillende activiteiten / trajecten.
Voor meer informatie klik je op de opties in de balk rechts.

• Tuin
  • Fruit